Window of Opportunities

Werken bij Normec

Vrouw bellend met koptelefoon
Planner bij Normec NCK

Administratief medewerker

Beverwijk | 32 – 40 uur

Normec is een dynamisch en snelgroeiend bedrijf dat actief is in certificeringen. We zijn op zoek naar een gemotiveerde Administratief Medewerker om ons team te versterken. Bij Normec streven we naar efficiëntie en nauwkeurigheid in al onze administratieve processen, en we geloven in de kracht van goed georganiseerde teams.

Wat mag jij gaan doen?

Als Administratief Medewerker bij ons speel je een essentiële rol in het ondersteunen van de dagelijkse administratieve taken. Je bent verantwoordelijk voor het beheren en organiseren van administratieve processen, het bijhouden van dossiers, en het zorgen voor een gestroomlijnde werkomgeving. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen binnen de organisatie. Ook neem je deels taken op je die te maken hebben met werkvoorbereiding. Zo maken we de functie uitdagender en afwisselend.

 

Verantwoordelijkheden

  • Zorgen voor een juiste administratieve afhandeling en documentatie.
  • Ondersteunen bij gegevensinvoer en rapportage.
  • Het opstellen van offertes.
  • Onderhouden van contacten met klanten, leveranciers en collega’s.
  • Assisteren bij het opstellen van rapporten en presentaties.
  • Bijdragen aan de algehele efficiëntie van de administratieve processen.
  • Het opstellen en bijhouden van planningen en schema’s voor projecten.
  • Toezicht houden op de voortgang van projecten en tijdig identificeren van eventuele knelpunten.

Wie ben jij en wat neem je mee

  • Minimaal een MBO-diploma in administratie, bedrijfskunde of een vergelijkbare richting.
  • Uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden.
  • Vaardigheid in het gebruik van kantoorsoftware, zoals Microsoft Office.
  • Nauwkeurigheid en oog voor detail.
  • Proactieve en positieve houding.
  • Teamspeler met de bereidheid om anderen te ondersteunen.

Wat bieden wij jou?

  • Jij krijgt zeker een warm welkom van al je collega’s;
  • Een zeer uitdagende baan waar jij je eigen input kwijt kan;
  • Een goed maandsalaris afgestemd op jouw kennis en ervaring;
  • Vanwege de groei van de organisatie kun je meedenken in optimalisatie en efficiënte inrichting van de interne processen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Collectieve Pensioenvoorziening, met 50% premie betaald door ons.

Maar dit is natuurlijk niet alles!

Iedere vrijdag zijn er gezellige borrels op kantoor, waarbij je altijd mag aansluiten. Ook organiseren wij diverse bedrijfsfeesten, zoals de jaarlijkse BBQ en het zomer-/winterfeest. Via ons uitgebreide vitaliteitsprogramma mag je deelnemen aan bijvoorbeeld zwem- en hockeyclinics. Wil jij je verder ontwikkelen door middel van een opleiding of een training? Dit kan! Geef het aan en er wordt direct met je meegedacht. Ook zijn er volop doorgroeimogelijkheden, doordat wij onderdeel zijn van Normec worden er veel deuren voor je geopend.

Heb jij nog vragen? Neem contact op!

0345 – 585 000
[email protected]

Over ons

Normec NCK is dus onderdeel van Normec. Normec NCK is een certificerende instelling voor het certificeren van managementsystemen en product certificering. Qua regelingen kun je dan denken aan VCA, ISO 9001, ISO 14001 en de CO2 Prestatieladder.

De sfeer binnen de organisatie is laagdrempelig en informeel te noemen. Collega’s helpen elkaar graag, en ondanks dat jij veel onderweg zal zijn spreek jij je collega’s regelmatig! Als je start begin je met ons inwerkprogramma, waarbij jij een collega als mentor aangewezen krijgt. Tijdens het sollicitatiegesprek wordt hier meer over verteld.

Solliciteren

Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, docx, Max. bestandsgrootte: 64 MB, Max. aantal bestanden: 3.